Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 09-08-2022
Bogen er målrettet markedsførings-, service- og handelsøkonomuddannelserne. Med sin omfattende ordforklaring og sine mange eksempler er den også velegnet til praktikere.
Denne 8. udgave er revideret i overensstemmelse med gældende lovgivning og nyeste praksis. Som noget nyt er bogen udvidet med et kapitel 13 om HR-jura. Af andre nyheder kan nævnes indarbejdning af de nye forbrugerbeskyttelsesregler i kapitlerne om aftaleret, køberet og markedsføringsret, samt en beskrivelse af campingreglementet og et nyt afsnit om klagemuligheder inden for turistindustrien i kapitel 12. Endvidere har vi skiftet forlagsredaktør og udvidet forfatterkredsen med et nyt navn.
| Forlag | Gyldendal |
| Forfattere | Bjarke Tinten, Kennet Fischer Föh, Simon Juul Pedersen, Helle Næss-Schmidt Risdal |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 8. (09-08-2022) |
| Oplag | 1. (09-08-2022) |
| Første udgivelsesår | 2015 |
| Serie | Erhvervsjura |
| Omslagsgrafiker | Lisbeth Neigaard |
| Tegnet af | Kit Hansen Grafisk Kommunikation |
| Fagredaktør | Bjarke Tinten |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 408 |
| Indbinding | Hæftet |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702364101 |