Ethics and Neuromarketing: Implications for Market Research and Business Practice (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Ethics and Neuromarketing: Implications for Market Research and Business Practice

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave Softcover reprint of the original 1st ed. 2017
Udgivelsesdato 16-06-2018
Første udgivelsesår 2018
Illustrationer 31 Illustrations, color; XV, 209 p. 31 illus. in color.
Fagredaktør Andrew R. Thomas, Nicolae Alexandru Pop, Ana Maria Iorga, Cristian Ducu
Originalsprog Switzerland
Sideantal 209
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 209 pages, 31 Illustrations, color; XV, 209 p. 31 illus. in color.
Mål 156 x 234 x 16
ISBN-13 / EAN-13 9783319833293