Events als Instrumente des Regionalmarketing: Entwicklung eines Bezugsrahmens zur reg... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Events als Instrumente des Regionalmarketing: Entwicklung eines Bezugsrahmens zur regional-strategischen Eventwirkungskontrolle

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Julia Kohler



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Um mit einem Event positive Effekte in der Veranstaltungsregion zu erzielen, ist eine umfassende Eventwirkungskontrolle unerlässlich.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Julia Kohler
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2014 ed.
Udgivelsesdato 22-09-2014
Første udgivelsesår 2014
Serie Markenkommunikation und Beziehungsmarketing
Illustrationer 47 Illustrations, black and white; XX, 320 S. 47 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 320
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 320 pages, 47 Illustrations, black and white; XX, 320 S. 47 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658071134