Nutidens børn er født i en digital tidsalder. De lærer hurtigt at trykke på taster og swipe på skærme. Men de forstår ikke automatisk, hvordan digitale teknologier er designet,... Læs mere
Hæftet Dybdelæring med taksonomier - differentiering og tydelig progression fungerer som en vejledning i og inspiration til arbejdet med taksonomiplakaterne Blooms taksonomi,... Læs mere
Dette nummer af tidsskriftet "Skolen i Morgen" indeholder følgende artikler: Fremtidens læring – skolen i skyen Af... Læs mere
Nutidens børn er født i en digital tidsalder. De lærer hurtigt at trykke på taster og swipe på skærme. Men de forstår ikke automatisk, hvordan digitale teknologier er designet, eller... Læs mere
Nutidens børn er født i en digital tidsalder. De lærer hurtigt at trykke på taster og swipe på skærme. Men de forstår ikke automatisk, hvordan digitale teknologier er designet,... Læs mere
Nutidens børn er født i en digital tidsalder. De lærer hurtigt at trykke på taster og swipe på skærme. Men de forstår ikke automatisk, hvordan digitale teknologier er designet,... Læs mere