Forfatter fødeår: 1956
Hvad vil det sige at have det godt? Hvad viser eller fortæller børn om at have det godt, når de er i vuggestue eller børnehave? Og er det muligt at se på et barn, om det har det godt?... Læs mere
Hovedparten af de danske skoleelever søges i dag inkluderet i de almindelige folkeskoleklasser. En del specialundervisning foregår imidlertid stadig i specialklasser,... Læs mere
Kapitel 9 i Visuelle tilgange og metoder i tværfaglige pædagogiske studier Ny antologi retter sit fokus mod det metodiske felt visuelle... Læs mere
Kapitel 8 i Visuelle tilgange og metoder i tværfaglige pædagogiske studier Ny antologi retter sit... Læs mere
Kapitel 13 i Visuelle tilgange og metoder i tværfaglige pædagogiske studier... Læs mere
Ny antologi retter sit fokus mod det metodiske felt visuelle tilgange og... Læs mere
Kapitel 1 i Visuelle tilgange og metoder i tværfaglige pædagogiske studier Ny antologi retter sit fokus mod det metodiske felt visuelle tilgange og... Læs mere
Kapitel 5 i Visuelle tilgange og metoder i tværfaglige pædagogiske studier Ny antologi retter sit fokus mod det metodiske felt visuelle tilgange og... Læs mere
Interview med børn handler om børneinterview i forbindelse med forskning. I takt med at forskning i børn og barndom har udviklet sig til et selvstændigt forskningsfelt, er det blevet... Læs mere
Hvordan arbejder man hen imod de mål, man sætter sig, under de givne betingelser med en pædagogisk målgruppe? Det kræver faglig indsigt i centrale... Læs mere