Bemærk: Kan leveres før jul.
Veje til et nyt sprog - teorier om sprogtilegnelse giver på en enkel og overskuelig måde et overblik over de væsentligste teorier om sprogtilegnelse siden... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en... Læs mere
Grib journalistikken er en bog til alle, der har lyst til at forstå og lære den journalistiske metode, der i dag ikke kun bruges af journalister, men også af faglige formidlere og... Læs mere
Grib journalistikken er en bog til alle, der har lyst til at forstå og lære den journalistiske metode, der i dag ikke kun bruges af journalister, men også af faglige formidlere og... Læs mere
Mød din kunde handler om at sætte kunden i centrum i sin kommunikation. Vi ved jo godt, at det er kunderne, det hele handler om, men glemmer bare at... Læs mere
"Fjern fejlene" - en lille klassiker i nye klæder - har i mange år givet svar på de mest almindelige tvivlsspørgsmål, når det gælder at skrive korrekt. Der kom ny retskrivning... Læs mere
Hvordan kommunikerer folkekirken, og gør den det godt nok? Bogens fokus er ikke gudstjenestens sprog, men folkekirkens stemme uden for den kirke, hvor... Læs mere
Hvorfor træffer journalister nogle gange dårlige beslutninger? Hvorfor begår de fejl, som ligger langt under deres normale niveau? Hvorfor glemmer... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Hedder det en kilomet eller en kilometer? Staves det financiere eller finansiere? Og er solbrændt egentlig noget, mange gerne vil være, eller noget, man gør alt for ikke at blive? Fejl... Læs mere