2. reviderede og udvidede udgave Strategisk kommunikation er et fagområde i vækst. Private virksomheder, offentlige institutioner og interesseorganisationer har stigende fokus på... Læs mere
Samtaleanalysen (efter Conversation Analysis og ofte forkortet CA) har verden over vundet fodfæste som en væsentlig tilgang til analyse af interaktion og mundtlig kommunikation. I Danmark... Læs mere
'Vi må sætte dagsorden!' erklærer politikere og talsmænd fra interesseorganisationer. I virksomhederne vil man bare gerne til orde og nødig være i centrum for en mediestorm. Men hvordan skal man tilrettelægge sin selvfremstilling i en tid med politisk kor
Hvordan bliver en ekspert italesat i medierne? Hvordan bliver en stor servicevirksomhed castet, når pressen skal fortælle en god historie? Hvilken... Læs mere
Mellemlederen er centrum for al aktivitet i sin afdeling, men må samtidig referere til og stille alle mulige... Læs mere
For alle ledere er det en udfordring at skabe fælles fodslag blandt medarbejderne om en stærk strategi, så... Læs mere
Kampen om opmærksomhed og om at sætte dagsorden er hård, så der er i dag stor fokus på begreber som spin og branding: Hvordan... Læs mere
Et nyt kapitel i formidlingen af dansk universitetspædagogik. Bogen handler om udvikling af undervisning på universiteterne og om større, mere... Læs mere
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og... Læs mere
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og... Læs mere
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og... Læs mere