Bemærk: Kan leveres før jul.
Sameksistens, samhandlen, samskabelse. Kært barn har mange navne, men nogle gange er samarbejde faktisk ikke så kært, som det er svært. For rammerne skal være i orden, og vi skal... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Den sårbare inklusion - diagnoser og fællesskabende pædagogik i dagtilbud (inkl. hjemmeside) Inklusion kan beskrives som en... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Redigeret af Claus Holm og Louise Bøttcher 96 procent af alle skolesøgende børn skulle inkluderes i den almindelige undervisning. I dag – ti år efter loven om inklusion blev en... Læs mere
Sameksistens, samhandlen, samskabelse. Kært barn har mange navne, men nogle gange er samarbejde faktisk ikke så kært, som det er svært. For rammerne skal være i orden, og vi skal... Læs mere
Inklusion kan beskrives som en balancekunst mellem at have blik for det enkelte barn og dets særlige forudsætninger samt at have... Læs mere
Inklusion kræver samarbejde. Mellem lærere og pædagoger, ledere og forældre. Og ikke mindst med børnene. Det er en forudsætning for, at alle børn kan trives i skolen. For kun når... Læs mere
Inklusion kræver samarbejde. Mellem lærere og pædagoger, ledere og forældre. Og ikke mindst med børnene. Det er en forudsætning for, at alle børn kan trives i skolen. For kun når... Læs mere
For børn spiller det at deltage i fællesskaber en meget vigtig rolle i deres udvikling. Det er derfor afgørende, at de voksne omkring børnene kan støtte deres... Læs mere