Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 06-01-2025
Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller.
Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på både HD-uddannelsen og Den merkantile diplomuddannelse, men også til praktikere i både offentlige og private virksomheder.
Forfatterne trækker på deres erfaringer fra erhvervslivet og undervisning for at give dig et klart overblik over de vigtigste aspekter af forretningsforståelse. Gennem en rejse i teorier og modeller inviteres du til at udforske, reflektere og danne dine egne meninger om, hvad der skaber værdi i en virksomhed.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfattere | arne krogh nielsen, Henning Knudsen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (06-01-2025) |
| Oplag | 1. (06-01-2025) |
| Omslagsgrafiker | Kit Hansen |
| Tegnet af | Kit Hansen |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 286 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 170mm, H: 240mm, D: 14mm, Vægt: 550g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702413373 |