Forretningsforståelse: I en foranderlig og konkurrencepræget verden (Bog, Hæftet, Dansk) af Arne Krogh Nielsen

Forretningsforståelse: I en foranderlig og konkurrencepræget verden

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: arne krogh nielsen, Henning Knudsen

Nedsat pris! Forretningsforståelse: I en foranderlig og konkurrencepræget verden


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller.

Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på både HD-uddannelsen og Den merkantile diplomuddannelse, men også til praktikere i både offentlige og private virksomheder.

Forfatterne trækker på deres erfaringer fra erhvervslivet og undervisning for at give dig et klart overblik over de vigtigste aspekter af forretningsforståelse. Gennem en rejse i teorier og modeller inviteres du til at udforske, reflektere og danne dine egne meninger om, hvad der skaber værdi i en virksomhed.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere arne krogh nielsen, Henning Knudsen
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (06-01-2025)
Oplag 1. (06-01-2025)
Omslagsgrafiker Kit Hansen
Tegnet af Kit Hansen
Originalsprog Dansk
Sideantal 286
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 170mm, H: 240mm, D: 14mm, Vægt: 550g
ISBN-13 / EAN-13 9788702413373