Gender, Branding, and the Modern Music Industry: The Social Construction of Female Po... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Gender, Branding, and the Modern Music Industry: The Social Construction of Female Popular Music Stars

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Kristin (Emerson College Lieb
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 24-01-2018
Første udgivelsesår 2018
Illustrationer 2 Tables, black and white; 5 Line drawings, black and white; 5 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 266
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 266 pages, 2 Tables, black and white; 5 Line drawings, black and white; 5 Illustrations, black and w
Mål 231 x 165 x 17
ISBN-13 / EAN-13 9781138064164