Global Challenges and Uncertainty in Tourism and Hospitality, Volume II: Marketing Ad... (Bog, Hardback, Engelsk)

Global Challenges and Uncertainty in Tourism and Hospitality, Volume II: Marketing Advancements and Value Creation

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 02-09-2025
Første udgivelsesår 2025
Serie Palgrave Intersections of Business and the Sciences, in association with Gnosis Mediterranean Institute for Management Science
Illustrationer 5 Illustrations, color; 12 Illustrations, black and white
Fagredaktør Daisy Xuefeng Fan, Leonidas Efthymiou, Alkis Thrassou, Demetris Vrontis
Originalsprog Switzerland
Sideantal 309
Indbinding Hardback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 309 pages, 5 Illustrations, color; 12 Illustrations, black and white
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783031924088