Good Is the New Cool Guide to Meaningful Marketing: How Brands Can Win with Conscious... (Bog, Hardback, Engelsk)

Good Is the New Cool Guide to Meaningful Marketing: How Brands Can Win with Conscious Consumers

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Afdhel (Conspiracy of Love) Aziz, Bobby (Conspiracy of Love) Jones

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag John Wiley & Sons Inc
Forfattere Afdhel (Conspiracy of Love) Aziz, Bobby (Conspiracy of Love) Jones
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 24-03-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United States
Sideantal 288
Indbinding Hardback
Forlag John Wiley & Sons Inc
Sideoplysninger 288 pages
Mål 235 x 162 x 28
ISBN-13 / EAN-13 9781394281756