Grundbog i Servicedesign: Tag ansvar for kundeoplevelsen, og få succes med en virksomhed (Bog, Paperback, Dansk)

Grundbog i Servicedesign: Tag ansvar for kundeoplevelsen, og få succes med en virksomhed

(Bog, Paperback, Dansk)
Forfatter: Ian Wisler-Poulsen

Nedsat pris! Grundbog i Servicedesign: Tag ansvar for kundeoplevelsen, og få succes med en virksomhed


Forlag: Wisler

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

“Hvis ikke du designer din serviceoplevelse, så designer den sig selv!” Sagt med andre ord: Hvis du ikke tager ansvar og sørger for at planlægge, udvikle og styre virksomhedens serviceydelse, så udnytter du ikke dens fulde potentiale – og du mister kontrollen. I værste fald taber virksomheden omsætning, og kunderne får ikke den optimale serviceoplevelse og den fulde tilfredsstillelse.


Tag for eksempel en tur i en forlystelsespark! Hvis ikke kunderne får at vide, hvor de kan købe mad og slik, er der risiko for,  at de ikke køber noget. Måske har de det med hjemmefra. Måske går de sultne hjem... Og hvis de ikke bliver informeret om, at de kan opgradere deres billet til et årskort, kommer de først igen til næste år...


Grundbog i Servicedesign gennemgår begrebet servicedesign fra bunden. Bogen gennemgår, hvad det vil sige at udvikle en serviceydelse med kunden i centrum, udefra-ind, samt betydningen af oplevelse og forventning. Bogen beskæftiger sig med forskellige tilgange til servicedesign (for eksempel NABC, AT-ONE og The Golden Circle), og den indeholder en række metoder og værktøjer til indsigt og idéudvikling. Her kan nævnes touchpoints, kunderejser, blueprints, serviceøkologi, personas, nudging, metaforer, kundeløfter, servicebevis, mystery shopping, NPS, rollespil og service recovery. Endelig er bogen fyldt med eksempler, og der er opgaver til hvert kapitel.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Wisler
Forfatter Ian Wisler-Poulsen
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 3. (01-09-2017)
Oplag 4. (01-01-2024)
Første udgivelsesår 2015
Serie 3. udgave, 3. oplag
Originaltitel Grundbog i Servicedesign
Omslagsgrafiker Ian Wisler-Poulsen
Omslagsillustrator Ian Wisler-Poulsen
Forord af' Mikal Halstrup
Fotograf Ian Wisler-Poulsen
Originalsprog Dansk
Sideantal 304
Indbinding Paperback
Mål og vægt B: 174mm, H: 243mm, D: 17mm, Vægt: 742g
ISBN-13 / EAN-13 9788799993949