Bemærk: Kan leveres før jul.
Bogen er til dig og den virksomhed, der vil vinde kampen om kunderne. Uanset om du står i fronten, er leder eller længere inde i organisationen. Bogen er til dig, der vil... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
At designe handler typisk om at formgive og organisere elementer. Om det er design af et... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
“Hvis ikke du designer din serviceoplevelse, så designer den sig selv!” Sagt med andre ord: Hvis du ikke tager... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Bogen handler om at skabe mindeværdige kundeoplevelser og blive den bedste kollega. Der er 4 kapitler: Det første kapitel handler om kundeoplevelser generelt. Det... Læs mere
Bogen er til dig og den virksomhed, der vil vinde kampen om kunderne. Uanset om du står i fronten, er leder eller længere inde i organisationen. Bogen er til dig, der vil... Læs mere
Bogen handler om at skabe mindeværdige kundeoplevelser og blive den bedste kollega. Der er 4 kapitler: Det første kapitel handler om kundeoplevelser generelt. Det andet... Læs mere