Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 27-01-2025
Bogen handler om at skabe mindeværdige kundeoplevelser og blive den bedste kollega.
Der er 4 kapitler: Det første kapitel handler om kundeoplevelser generelt. Det andet kapitel om, hvordan du bliver den bedste version af dig selv. Det tredje og største kapitel handler om, hvad du skal gøre over for kunder og kolleger. Og det fjerde og sidste kapitel handler om, hvordan du kommer i gang. Jeg håber, du vil med på rejsen – tage det næste skridt – og gøre verden til et bedre sted.
| Forlag | Wislers Forlag |
| Forfatter | Ian Wisler-Poulsen |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (27-01-2025) |
| Oplag | 1. (27-01-2025) |
| Første udgivelsesår | 2025 |
| Serie | 1. udgave, 1. oplag |
| Originaltitel | Den kop kaffe glemmer jeg aldrig |
| Omslagsgrafiker | Mia Falborg |
| Omslagsillustrator | Puk Damgaard |
| Forord af' | Ian Wisler-Poulsen |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 240 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 179mm, H: 240mm, D: 18mm, Vægt: 706g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788799993970 |