Den kop kaffe glemmer jeg aldrig: Sådan skaber du mindeværdige kundeoplevelser og bli... (Bog, Paperback, Dansk)

Den kop kaffe glemmer jeg aldrig: Sådan skaber du mindeværdige kundeoplevelser og bliver den bedste kollega – en bog om indstilling og adfærd

(Bog, Paperback, Dansk)
Forfatter: Ian Wisler-Poulsen

Nedsat pris! Den kop kaffe glemmer jeg aldrig: Sådan skaber du mindeværdige kundeoplevelser og bliver den bedste kollega – en bog om indstilling og adfærd


Forlag: Wislers Forlag

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogen handler om at skabe mindeværdige kundeoplevelser og blive den bedste kollega. 

Der er 4 kapitler: Det første kapitel handler om kundeoplevelser generelt. Det andet kapitel om, hvordan du bliver den bedste version af dig selv. Det tredje og største kapitel handler om, hvad du skal gøre over for kunder og kolleger. Og det fjerde og sidste kapitel handler om, hvordan du kommer i gang. Jeg håber, du vil med på rejsen – tage det næste skridt – og gøre verden til et bedre sted.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Wislers Forlag
Forfatter Ian Wisler-Poulsen
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 1. (27-01-2025)
Oplag 1. (27-01-2025)
Første udgivelsesår 2025
Serie 1. udgave, 1. oplag
Originaltitel Den kop kaffe glemmer jeg aldrig
Omslagsgrafiker Mia Falborg
Omslagsillustrator Puk Damgaard
Forord af' Ian Wisler-Poulsen
Originalsprog Dansk
Sideantal 240
Indbinding Paperback
Mål og vægt B: 179mm, H: 240mm, D: 18mm, Vægt: 706g
ISBN-13 / EAN-13 9788799993970