Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 01-03-2021
Bogen er til dig og den virksomhed, der vil vinde kampen om kunderne. Uanset om du står i fronten, er leder eller længere inde i organisationen. Bogen er til dig, der vil sikre, at kunderne kommer igen, og at de fortæller fantastiske historier om det, de har oplevet i din virksomhed, til deres venner og kolleger.
Bogen er delt ind i 3 sektioner: HVORFOR, HVAD og HVORDAN. I HVORFOR kan du læse om vigtigheden af kundeoplevelser. Der bliver dykket ned i 6 typer af udbytte – blandt andet bedre økonomi, ambassadøreffekt og trivsel i virksomheden. I HVAD kan du læse om fagligheden, om service sammensat af ydelser og oplevelser, om rationelle og emotionelle oplevelser, og om at have kunden i centrum. HVORDAN er delt ind i 3 undersektioner: Ledere, virksomheden og medarbejdere. Hver sektion handler om, hvordan arbejdet konkret skal gribes an. Bogen er skrevet i et letlæseligt sprog, og indholdet er suppleret med gode eksempler, udtalelser fra eksperter og rammende citater.
| Forlag | Wislers Forlag |
| Forfatter | Ian Wisler-Poulsen |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (01-03-2021) |
| Oplag | 4. (01-01-2024) |
| Første udgivelsesår | 2021 |
| Serie | 1. udgave, 3. oplag |
| Originaltitel | Tag ansvar for kundeoplevelsen |
| Omslagsgrafiker | Ian Wisler-Poulsen |
| Omslagsillustrator | Ian Wisler-Poulsen |
| Forord af' | Ian Wisler-Poulsen |
| Illustrator | Sarah Lund Morrison |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 288 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 173mm, H: 244mm, D: 17mm, Vægt: 696g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788799993956 |