Tag ansvar for kundeoplevelsen: Sådan arbejder du med Customer Experience Management ... (Lydbog, zip_mp3, Dansk)

Tag ansvar for kundeoplevelsen: Sådan arbejder du med Customer Experience Management og Servicedesign i praksis

(Lydbog, zip_mp3, Dansk)
Forfatter: Ian Wisler-Poulsen

Forlag: Wisler
  • Type: Lydbog
  • Format: zip_mp3
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • Oplæser: Ian Wisler-Poulsen
  • ISBN-13: 9788799993963

PRIS
114,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogen er til dig og den virksomhed, der vil vinde kampen om kunderne. Uanset om du står i fronten, er leder eller længere inde i organisationen. Bogen er til dig, der vil sikre, at kunderne kommer igen, og at de fortæller fantastiske historier om det, de har oplevet i din virksomhed, til deres venner og kolleger.

Bogen er delt ind i 3 sektioner: HVORFOR, HVAD og HVORDAN. I HVORFOR kan du læse om vigtigheden af kundeoplevelser. Der bliver dykket ned i 6 typer af udbytte – blandt andet bedre økonomi, ambassadøreffekt og trivsel i virksomheden. I HVAD kan du læse om fagligheden, om service sammensat af ydelser og oplevelser, om rationelle og emotionelle oplevelser, og om at have kunden i centrum. HVORDAN er delt ind i 3 undersektioner: Ledere, virksomheden og medarbejdere. Hver sektion handler om, hvordan arbejdet konkret skal gribes an. Bogen er skrevet i et letlæseligt sprog, og indholdet er suppleret med gode eksempler, udtalelser fra eksperter og rammende citater.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Wisler
Forfatter Ian Wisler-Poulsen
Type Lydbog
Format zip_mp3
Sprog Dansk
Oplæser Ian Wisler-Poulsen
Udgave 1. lydbogs-udgave
Udgivelsesdato 04-07-2022
Spilletid 414 Minutter
Filtype zip_mp3
Filstørrelse 301430 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788799993963