Guerilla Marketing: Alternative Werbeformen als Techniken der Produktinszenierung (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Guerilla Marketing: Alternative Werbeformen als Techniken der Produktinszenierung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Kai Harald Krieger



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

In sechs empirischen Experimenten, die die Methoden der Beobachtung, der Befragung und auf neuronaler Ebene die der EEG-Messung beinhalten, erfasst Kai Harald Krieger die Werbewirkungen von GPIs auf Konsumenten.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfatter Kai Harald Krieger
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2012 ed.
Udgivelsesdato 16-05-2012
Første udgivelsesår 2012
Serie Marken- und Produktmanagement
Illustrationer 29 Illustrations, black and white; XXVII, 329 S. 29 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 329
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 329 pages, 29 Illustrations, black and white; XXVII, 329 S. 29 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834940445