Guerrilla Marketing for Franchisees: 125 Proven Strategies, Tactics and Techniques to... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Guerrilla Marketing for Franchisees: 125 Proven Strategies, Tactics and Techniques to Increase Your Profits

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Jay Conrad Levinson, Todd Woods

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book teaches franchisees how to write a powerful, seven-step marketing plan; prepare a successful marketing attack; and how to successfully launch and maintain an ongoing marketing attack.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Morgan James Publishing llc
Forfattere Jay Conrad Levinson, Todd Woods
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 19-04-2007
Første udgivelsesår 2007
Serie Guerilla Marketing Press
Illustrationer black & white illustrations
Originalsprog United States
Sideantal 255
Indbinding Paperback / softback
Forlag Morgan James Publishing llc
Sideoplysninger 255 pages, black & white illustrations
Mål 229 x 151 x 17
ISBN-13 / EAN-13 9781600370250