Håndbog i strategisk public relations (Bog, Hæftet, Dansk) af Henrik Merkelsen (red.)

Håndbog i strategisk public relations

(Bog, Hæftet, Dansk)

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Henrik Merkelsen (red.)
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (22-12-2009)
Oplag 3. (24-07-2017)
Første udgivelsesår 2009
Originalsprog Dansk
Sideantal 300
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 171mm, H: 242mm, D: 24mm, Vægt: 816g
ISBN-13 / EAN-13 9788759313138