Håndbog i strategisk public relations (Bog, Hæftet, Dansk) af Henrik Merkelsen (red.)

Håndbog i strategisk public relations (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Henrik Merkelsen (red.)


Forlag: Samfundslitteratur

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788759313138
  • Udgave: 1. (22-12-2009)
  • Oplag: 3. (24-07-2017)
  • Første udgivelsesår: 2009
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 300
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 171mm, H: 242mm, D: 24mm, Vægt: 816g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)