Hacking the Human Mind: The behavioral science secrets behind 17 of the world's best ... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Hacking the Human Mind: The behavioral science secrets behind 17 of the world's best brands

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: MichaelAaron Flicker, Richard Shotton

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Uncover the behavioural science tactics behind the success of 17 of the world's leading brands, so you too can learn from the winners and power-up your marketing.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Harriman House Publishing
Forfattere MichaelAaron Flicker, Richard Shotton
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 30-09-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 224
Indbinding Paperback / softback
Forlag Harriman House Publishing
Sideoplysninger 224 pages
Mål 216 x 140 x 19
ISBN-13 / EAN-13 9781804091326