Handbuch Marketing-Controlling: Grundlagen – Methoden – Umsetzung (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Handbuch Marketing-Controlling: Grundlagen – Methoden – Umsetzung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Dieses Handbuch vermittelt Managern in leitenden Funktionen von Unternehmen und Organisationen einen fundierten Überblick über die erfolgsrelevanten Aspekte des strategischen und operativen Marketing-Controllings.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 5., erw. u. überarb. Aufl. 2021
Udgivelsesdato 04-05-2021
Første udgivelsesår 2021
Illustrationer 209 Illustrations, black and white
Fagredaktør Christopher Zerres
Originalsprog Germany
Sideantal 742
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 742 pages, 209 Illustrations, black and white
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783662628362