Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 16-03-2012
Hotel Creativity er skrevet til de topledere, der langsomt, men sikkert er ved at indse, at ´business-as-usual´, ´best-practice´ og simple gentagelser af brandets identitet ikke fører nogen vegne i det turbulente overflodssamfund besat af professionelle, illoyale og krævende forbrugere.
Henrik Hyldgaard har i mere end 20 år arbejdet som brand strateg, konceptudvikler og kreativ sparringspartner for danske virksomheders topledere.
| Forlag | Ankerhus |
| Forfatter | Henrik Hyldgaard |
| Type | Bog |
| Format | Indbundet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (16-03-2012) |
| Oplag | 1. (20-11-2019) |
| Første udgivelsesår | 2012 |
| Forord af' | Bent Engelbrecht |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 174 |
| Indbinding | Indbundet |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788789303130 |