Hotel-Marketing: Strategien — Marketing-Mix — Planung — Kontrolle (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Klaus Barth

Hotel-Marketing: Strategien — Marketing-Mix — Planung — Kontrolle

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Klaus Barth, Hans-Joachim Theis

Forlag: Gabler

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Das Buch liefert eine an den speziellen Erfordernissen der Hotellerie orientierte Marketing-Konzeption. Die 2. Auflage wurde u.a. um Aspekte der Preispolitik, des Beschwerdemanagements und der Kundenzufriedenheitsmessung erganzt.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfattere Klaus Barth, Hans-Joachim Theis
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2., überarb. u. erw. Auflage 1998
Udgivelsesdato 29-10-1998
Første udgivelsesår 1998
Illustrationer XXIII, 360 S.
Originalsprog Germany
Sideantal 360
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 360 pages, XXIII, 360 S.
Mål 169 x 244 x 24
ISBN-13 / EAN-13 9783409236812