Identity-Based Brand Management: Fundamentals-Strategy-Implementation-Controlling (Bog, Paperback, Engelsk)

Identity-Based Brand Management: Fundamentals-Strategy-Implementation-Controlling

(Bog, Paperback, Engelsk)
Forfattere: Burmann Christoph Burmann, Riley Nicola-Maria Riley, Halaszovich Tilo Halaszovich



Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature B.V.
Forfattere Burmann Christoph Burmann, Riley Nicola-Maria Riley, Halaszovich Tilo Halaszovich
Type Bog
Format Paperback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 14-03-2023
Første udgivelsesår 2023
Sideantal 328
Indbinding Paperback
Forlag Springer Nature B.V.
Sideoplysninger 328 pages
Mål 169 x 244 x 20
ISBN-13 / EAN-13 9783658401900