Imaging in Advertising: Verbal and Visual Codes of Commerce (Bog, Hardback, Engelsk) af Fern L. (Clark University Johnson

Imaging in Advertising: Verbal and Visual Codes of Commerce

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Through a series of case studies, Fern L. Johnson examines how verbal and visual images produce meaning, exploring advertisements for cigarettes, alcohol, and cosmetics.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Fern L. (Clark University Johnson
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 01-12-2007
Første udgivelsesår 2007
Illustrationer 6 Tables, black and white; 30 Halftones, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 268
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 268 pages, 6 Tables, black and white; 30 Halftones, black and white
Mål 236 x 163 x 24
ISBN-13 / EAN-13 9780415978811