Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Forventes på lager: 01-11-2004
At sende tv-forbrugeren ned ad interaktive blindgyder og væk fra en sammenhængende programoplevelse synes umiddelbart ikke at have fanget garvede seere eller de potentielle købere af set-top-boksen, som er den teknologi, der i de danske hjem kan tilvejebringe digitalt tv og interaktive fornyelser til tv-forbruget. I mellemtiden er så både internet og sms blevet en del af rekvisitterne til en begyndende orkestrering af et interaktivt tv-forbrug.I forhold til forståelsen og fremstillingen af interaktivt tv er der på mange måder opstået en situation, der er sammenlignelig med præstens situation, når han i forberedelserne til sin prædiken om søndagen noterer sig, at ´her hæves stemmen, thi argumentet er svagt´, altså at man i produktionen, markedsføringen og tillige på enkelte forskningsinstitutioner noterer sig, at ´her siges blot digital merværdi, thi hvad den digitale merværdi præcist indeholder, er meget svagt´.Bogen bliver på denne baggrund et polemisk bud på, hvad ideerne om digital merværdi indeholder, og hvordan vi kan forstå dem i forhold til interaktivt tv.
| Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (01-11-2004) |
| Oplag | 1. (01-11-2004) |
| Første udgivelsesår | 2004 |
| Serie | FISK-serien |
| Forord af' | Lars Holmgaard Christensen |
| Fagredaktør | Lars Holmgaard Christensen |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 198 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 165mm, H: 235mm |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788773077221 |