Interkulturelles Marketing-Management: Erfolgsstrategien – Konzepte – Analysen (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Interkulturelles Marketing-Management: Erfolgsstrategien – Konzepte – Analysen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Christin Emrich



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Christin Emrich verfolgt das Ziel, dem Leser ein Wissen für Kulturen und Methoden zu vermitteln, das ihn vor schwierigen Situationen und Fehlern beim interkulturellen Marketing-Management bewahrt.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Christin Emrich
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 3., vollst. überarb. u. erw. Aufl. 2014
Udgivelsesdato 13-11-2013
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer 51 Illustrations, black and white; XVIII, 517 S. 51 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 517
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 517 pages, 51 Illustrations, black and white; XVIII, 517 S. 51 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783658030322