International Marketing: A Global Perspective (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

International Marketing: A Global Perspective

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Hans (University of Innsbruck) Muhlbacher, Lee (Butler University) Dahringer, Helmuth (Management Consultant) Leihs



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Cengage Learning EMEA
Forfattere Hans (University of Innsbruck) Muhlbacher, Lee (Butler University) Dahringer, Helmuth (Management Consultant) Leihs
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 3 ed
Udgivelsesdato 10-03-2006
Første udgivelsesår 2006
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 800
Indbinding Paperback / softback
Forlag Cengage Learning EMEA
Sideoplysninger 800 pages
Mål 274 x 219 x 31
ISBN-13 / EAN-13 9781844801329