Keyword-Design in der Suchmaschinenwerbung: Konzeptionelle Grundlagen und empirische ... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Keyword-Design in der Suchmaschinenwerbung: Konzeptionelle Grundlagen und empirische Untersuchungen im Online-Handel

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Nadine Ampler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

mso-bidi-theme-font: minor-latin;">Neben der Untersuchung der verschiedenen Gestaltungskriterien wird das Suchvolumen der im Keyword beworbenen Produktarten als differenzierende Variable berücksichtigt.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Nadine Ampler
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgivelsesdato 30-03-2025
Første udgivelsesår 2025
Serie Marketing und Marktorientierte Unternehmensfuhrung
Illustrationer 65 Illustrations, black and white; XVIII, 204 S. 65 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 204
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 204 pages, 65 Illustrations, black and white; XVIII, 204 S. 65 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658474553