Klagehåndtering: Fra teori til praksis (Bog, Hæftet, Dansk) af Nicolai Simon Worsøe

Klagehåndtering: Fra teori til praksis

(Bog, Hæftet, Dansk)

Nedsat pris! Klagehåndtering: Fra teori til praksis


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Klager er uundgåelige for enhver servicevirksomhed. Men de færreste bryder sig om at modtage klager! Fordi det er ubehageligt. Fordi det er svært. Fordi det involverer så mange aspekter af virksomheden, fra produkt over kommunikation til strategi og ledelse. Knækker man koden til at håndtere klager ordentligt, gemmer klagehåndtering til gengæld på et kæmpe potentiale. 

Klagehåndtering – fra teori til praksis er en lærebog og guide til at håndtere klager i en servicevirksomhed. Bogen er bygget op omkring fire temaer: klagehåndteringspsykologi, klagehåndtering i praksis, strategisk klagehåndtering samt online klagehåndtering og omdømme. 

Klagehåndtering – fra teori til praksis henvender sig til ledere og medarbejdere i servicebranchen. Den kan bl.a. benyttes som lærebog på serviceøkonom- og receptionistuddannelserne og på masteruddannelsen Hospitality Management.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Akademisk Forlag
Forfatter Nicolai Simon Worsøe
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (15-01-2024)
Oplag 1. (15-01-2024)
Første udgivelsesår 2024
Originalsprog Dansk
Sideantal 228
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 153mm, H: 228mm, D: 20mm, Vægt: 406g
ISBN-13 / EAN-13 9788750062417