Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 10-09-2020
Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere digitaliseret verden.
Salgskanaler er valget af de steder, hvor kunden kan købe dit produkt eller serviceydelse, men det handler også i bredere forstand om distribution (place) i marketing-mixet. Bogen beskriver udviklingen i forskellige salgskanaler (fysisk og online) og analyserer distributionsstrategier for BtC og BtB markeder. Et særskilt kapitel omhandler online som salgskanal, herunder fordele og ulemper ved e-handel
Bogen henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på f.eks. CBS, SDU, Århus Universitet og AUC og til korte videregående uddannelser som Markedsføringsøkonom og serviceøkonom. Den vil også være anvendelig på professionsbacheloruddannelser som grundbog i markedskommunikation samt på kurser og videreuddannelse inden for kommunikation.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfattere | Ole E. Andersen, Poul K. Faarup |
| Type | Bog |
| Format | Hardback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (10-09-2020) |
| Oplag | 1. (10-09-2020) |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 272 |
| Indbinding | Hardback |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702308624 |