Kommunikation og salgskanaler (Bog, Hardback, Dansk) af Ole E. Andersen

Kommunikation og salgskanaler

(Bog, Hardback, Dansk)
Forfattere: Ole E. Andersen, Poul K. Faarup

Nedsat pris! Kommunikation og salgskanaler


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere digitaliseret verden.

Salgskanaler er valget af de steder, hvor kunden kan købe dit produkt eller serviceydelse, men det handler også i bredere forstand om distribution (place) i marketing-mixet. Bogen beskriver udviklingen i forskellige salgskanaler (fysisk og online) og analyserer distributionsstrategier for BtC og BtB markeder. Et særskilt kapitel omhandler online som salgskanal, herunder fordele og ulemper ved e-handel

Bogen henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på f.eks. CBS, SDU, Århus Universitet og AUC og til korte videregående uddannelser som Markedsføringsøkonom og serviceøkonom. Den vil også være anvendelig på professionsbacheloruddannelser som grundbog i markedskommunikation samt på kurser og videreuddannelse inden for kommunikation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere Ole E. Andersen, Poul K. Faarup
Type Bog
Format Hardback
Sprog Dansk
Udgave 1. (10-09-2020)
Oplag 1. (10-09-2020)
Originalsprog Dansk
Sideantal 272
Indbinding Hardback
ISBN-13 / EAN-13 9788702308624