Konsumentenbilder als produktive Fiktionen: Eine theoretische und ethnographische Unt... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Konsumentenbilder als produktive Fiktionen: Eine theoretische und ethnographische Untersuchung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Robert Caspar Müller untersucht, wie Konsumentenbilder und die dahinterstehenden Menschenbilder theoretisch konstruiert und in Wissenschaft, Wirtschaft und Politik praktisch in Dienst genommen werden.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Robert Caspar Muller
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2019 ed.
Udgivelsesdato 24-04-2019
Første udgivelsesår 2019
Illustrationer 18 Illustrations, black and white; XIV, 219 S. 18 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 219
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 219 pages, 18 Illustrations, black and white; XIV, 219 S. 18 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658261962