Konsumentenverhalten: Konsumenten verstehen – Marketingmaßnahmen gestalten (Tysk) af Stefan Hoffmann

Konsumentenverhalten: Konsumenten verstehen – Marketingmaßnahmen gestalten

(Tysk)
Forfattere: Stefan Hoffmann, Payam Akbar

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Stefan Hoffmann, Payam Akbar
Format Multiple-component retail product
Sprog Tysk
Udgave 3., überarb. u. erw. Auflage 2024
Udgivelsesdato 14-09-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 31 Illustrations, color; 19 Illustrations, black and white; XII, 274 S. 50 Abb., 31 Abb. in Farbe.
Originalsprog Germany
Sideantal 274
Indbinding Multiple-component retail product
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 274 pages, 31 Illustrations, color; 19 Illustrations, black and white; XII, 274 S. 50 Abb., 31 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783658456474