Kundenmanagement im Krankenhaus: Service – Qualitat – Erreichbarkeit (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Volker Nurnberg

Kundenmanagement im Krankenhaus: Service – Qualitat – Erreichbarkeit

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Volker Nurnberg, Barbara Schneider



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Auf diesem Weg werden eventuelle Schwachstellen sowie Möglichkeiten für deren Beseitigung und für die Steigerung der Dienstleistungsfähigkeit aufgezeigt.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Volker Nurnberg, Barbara Schneider
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2014 ed.
Udgivelsesdato 23-04-2014
Første udgivelsesår 2014
Illustrationer 3 Illustrations, black and white; IX, 72 S. 3 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 72
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 72 pages, 3 Illustrations, black and white; IX, 72 S. 3 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658051310