Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 28-08-2025
Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret er en fremstilling af reglerne i konkurrenceloven og markedsføringsloven og tilgrænsende områder.
Bogens 6. udgave bygger videre på de tidligere udgaver af bogen.
Formålet med bogen er at tjene som lærebog i undervisningen i valgfaget Konkurrence- og markedsføringsret på jurastudiet ved Københavns Universitet.
Bogen er opdateret med de seneste lovændringer og er ført ajour den 30. juni 2025.
Bogen er skrevet af professor i Konkurrence- og markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet, Caroline Heide-Jørgensen.
| Forlag | Djøf Forlag |
| Forfatter | Caroline Heide-Jørgensen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 6. (28-08-2025) |
| Oplag | 1. (28-08-2025) |
| Første udgivelsesår | 2025 |
| Serie | Lærebog |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 460 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 151mm, H: 233mm, D: 30mm, Vægt: 673g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788757464467 |