Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 17-02-2010
I bogen Læring og erkendelse tematiseres forholdet mellem læring og erkendelse med henblik på at undersøge, hvordan læringsbegrebet tematiseres inden for filosofien.Forholdet mellem erkendelse og læring tematiseres i bogen, dels som en diskussion af forskelle, ligheder og mulige samspilsmuligheder mellem henholdsvis erkendelsesbegrebet og læringsbegrebet set i et henholdsvis filosofisk og et læringsteoretisk perspektiv, og dels som en tematisering af forskellige indholdssider i erkendelsesprocesser knyttet til læring. Bogen henvender sig både til filosoffer, der er interesseret i læringsteori og til læringsteoretikere, der er interesseret i filosofisk begrebsligt arbejde i forhold til læringsteori. Bogen henvender sig til studerende og undervisere i læringsmiljøer der arbejder filosofisk teoretisk med erkendelse og læring. Bogens bidragsydere befinder sig i spændingsfeltet mellem læringsteori og filosofi.I samme serie:Filosofiske perspektiver på kollektiv læring
| Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (17-02-2010) |
| Oplag | 1. (17-02-2010) |
| Første udgivelsesår | 2010 |
| Serie | Filosofi og læring |
| Fagredaktør | Maziar Etemadi m.fl. |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 226 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 167mm, H: 235mm, D: 17mm, Vægt: 470g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788773079768 |