Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Forventes på lager: 01-01-1999
Når det drejer sig om læsning på folkeskolens 3.-5. klassetrin, er læseprøver ikke tilstrækkelige til at belyse de vigtige forskelle mellem eleverne.
Eleverne omsætter deres skriftsproglige færdigheder på kvalitativt forskellig måde i fritiden, og det skaber kompetenceforskelle mellem eleverne.
Der bør bruges undervisningstid på at synliggøre disse forskellige måder for eleverne, så de kan udvikle en bred fælles forståelse for, hvordan skriftsproglige færdigheder giver nye handlemuligheder - også uden for skolen.
| Forlag | Danmarks Pædagogiske Institut |
| Forfattere | Jens Johansen, Knud Larsen |
| Type | Bog |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 01-01-1999 |
| Oplagsdato | 01-01-1999 |
| Første udgivelsesår | 1999 |
| Serie | DPI |
| Sideantal | 103 |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788774163732 |