Leveraging Brands in Sport Business (Bog, Hardback, Engelsk)

Leveraging Brands in Sport Business

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 09-08-2013
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer 28 Tables, black and white; 44 Line drawings, black and white; 2 Illustrations, black and white
Fagredaktør Mark Pritchard, Jeffrey Stinson
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 262
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 262 pages, 28 Tables, black and white; 44 Line drawings, black and white; 2 Illustrations, black and
Mål 260 x 192 x 21
ISBN-13 / EAN-13 9780415534840