Locating Imagination in Popular Culture: Place, Tourism and Belonging (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Locating Imagination in Popular Culture: Place, Tourism and Belonging

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Locating Imagination in Popular Culture offers a multi-disciplinary account of the ways in which popular culture, tourism and notions of place intertwine in an environment characterized by ongoing processes of globalization, digitization and an increasingly ubiquitous nature of multi-media.

Måske kunne nedenstående have interesse

Tilbehør til rejsen

Se vores udvalg af rejsetilbehør. Vi har bl.a. kuffertmærke, kuffertvægt og strømadapter.

Gå til rejsetilbehør

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 01-08-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie Routledge Research in Cultural and Media Studies
Illustrationer 32 Halftones, black and white
Fagredaktør Nicky van Es, Stijn Reijnders, Leonieke Bolderman, Abby Waysdorf
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 320
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 320 pages, 32 Halftones, black and white
Mål 155 x 235 x 24
ISBN-13 / EAN-13 9780367492632