M-Powering Marketing in a Mobile World (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

M-Powering Marketing in a Mobile World

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Syagnik Banerjee, Ruby Roy Dholakia, Nikhilesh Dholakia



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Describes the changes taking place in shopping behaviours and marketing tools, and integrates them into easy to understand theoretical frameworks that can be used by marketers to augment and leverage their marketing functions and resources

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Business Expert Press
Forfattere Syagnik Banerjee, Ruby Roy Dholakia, Nikhilesh Dholakia
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 30-11-2017
Første udgivelsesår 2017
Originalsprog United States
Sideantal 146
Indbinding Paperback / softback
Forlag Business Expert Press
Sideoplysninger 146 pages
Mål 228 x 152 x 8
ISBN-13 / EAN-13 9781631570032