Managing Brand Crises: A Guide to Navigating the Storm (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Eugene Y. Chan

Managing Brand Crises: A Guide to Navigating the Storm

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Eugene Y. Chan

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Amid today’s fast-paced digital landscape, a single misstep can spark a sudden crisis. Leaders learn to anticipate risks, engage key stakeholders, and rebuild trust through agile, transparent strategies. Practical examples reveal how adversity can become a powerful chance to reinforce brand identity.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Business Expert Press
Forfatter Eugene Y. Chan
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 13-06-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United States
Sideantal 252
Indbinding Paperback / softback
Forlag Business Expert Press
Sideoplysninger 252 pages
Mål 229 x 152 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9781637428238