Managing, Marketing, and Maintaining Maritime and Coastal Tourism (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Managing, Marketing, and Maintaining Maritime and Coastal Tourism

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Forlag: IGI Global

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Provides material on the application of multidisciplinary and interdisciplinarity logic surrounding sea tourism. While highlighting topics such as destination marketing, event management, and global business, this publication explores the dynamic capabilities and the methods of overall management of hospitality by the sea.

Måske kunne nedenstående have interesse

Tilbehør til rejsen

Se vores udvalg af rejsetilbehør. Vi har bl.a. kuffertmærke, kuffertvægt og strømadapter.

Gå til rejsetilbehør

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag IGI Global
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 29-11-2019
Første udgivelsesår 2019
Fagredaktør Monica Morais de Brito, Alvaro Dias, Mafalda Patuleia
Originalsprog United States
Sideantal 325
Indbinding Paperback / softback
Forlag IGI Global
Sideoplysninger 325 pages
Mål 217 x 280 x 32
ISBN-13 / EAN-13 9781799815235