Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 07-08-2023
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche.
Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher.
Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfattere | Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Ane Johansen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 2. (07-08-2023) |
| Oplag | 1. (07-08-2023) |
| Tegnet af | Kit Hansen |
| Fagredaktør | Ole E. Andersen |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 596 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 173mm, H: 242mm, D: 29mm, Vægt: 1140g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702404463 |