Forventes på lager: 05-08-2022
Hermed foreligger 8. udgave af »Markedsføringsret og konkurrenceværn – Markedsret Del 2«, der behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2Crelationer samt de aftale-, lov- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Denne Del 2 knytter sig til »Konkurrenceret – Markedsret Del 1«, som udkom i 8. udgave i starten af 2021. De relevante immaterialrettigheder (lovbestemte enerettigheder) behandles i en selvstændig Del 3. Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er derfor nummereret fortløbende, således at denne Del 2 starter med kapitel 3. Fremstillingerne i de enkelte dele kan dog også læses og benyttes hver for sig – som praktiske opslagsværker eller som undervisningsgrundlag – men der er lagt vægt på at tegne et tværgående helhedsbillede af markedsrettens forskellige forgreninger.
| Forlag | DJØF/Jurist- og Økonomforbundets Forlag |
| Forfatter | Palle Bo Madsen |
| Type | Ebog |
| Format | pdf, drm |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 05-08-2022 |
| Sideantal | 413 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 24453 KB |
| Kopibeskyttelse | AdobeDRM |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771988109 |