Markedsføringsret og konkurrenceværn: Markedsret Del 2 (Ebog, pdf, drm, Dansk) af Palle Bo Madsen

Markedsføringsret og konkurrenceværn: Markedsret Del 2

(Ebog, pdf, drm, Dansk)
Forfatter: Palle Bo Madsen

PRIS
777,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hermed foreligger 8. udgave af »Markedsføringsret og konkurrenceværn – Markedsret Del 2«, der behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2Crelationer samt de aftale-, lov- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Denne Del 2 knytter sig til »Konkurrenceret – Markedsret Del 1«, som udkom i 8. udgave i starten af 2021. De relevante immaterialrettigheder (lovbestemte enerettigheder) behandles i en selvstændig Del 3. Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er derfor nummereret fortløbende, således at denne Del 2 starter med kapitel 3. Fremstillingerne i de enkelte dele kan dog også læses og benyttes hver for sig – som praktiske opslagsværker eller som undervisningsgrundlag – men der er lagt vægt på at tegne et tværgående helhedsbillede af markedsrettens forskellige forgreninger.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag DJØF/Jurist- og Økonomforbundets Forlag
Forfatter Palle Bo Madsen
Type Ebog
Format pdf, drm
Sprog Dansk
Udgivelsesdato 05-08-2022
Sideantal 413 Sider
Filtype pdf
Filstørrelse 24453 KB
Kopibeskyttelse AdobeDRM
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788771988109