Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 16-08-2013
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Forfattere | Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp (red.) |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (16-08-2013) |
| Oplag | 4. (10-08-2023) |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 487 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 174mm, H: 239mm, D: 34mm, Vægt: 1042g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788759316139 |