Markedskommunikation i praksis (Bog, Paperback, Dansk) af Sine Nørholm Just

Markedskommunikation i praksis

(Bog, Paperback, Dansk)
Forfattere: Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp (red.)

Nedsat pris! Markedskommunikation i praksis


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfattere Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp (red.)
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 1. (16-08-2013)
Oplag 4. (10-08-2023)
Originalsprog Dansk
Sideantal 487
Indbinding Paperback
Mål og vægt B: 174mm, H: 239mm, D: 34mm, Vægt: 1042g
ISBN-13 / EAN-13 9788759316139