Marken-Authentizitat: Konstrukt, Determinanten und Wirkungen aus Sicht der identitats... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Marken-Authentizitat: Konstrukt, Determinanten und Wirkungen aus Sicht der identitatsbasierten Markenfuhrung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Mike Schallehn



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

?Aspekte der Authentizität von Marken werden innerhalb der Markenforschung bislang nur ansatzweise thematisiert.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfatter Mike Schallehn
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2012 ed.
Udgivelsesdato 31-03-2012
Første udgivelsesår 2012
Serie Innovatives Markenmanagement
Illustrationer 34 Illustrations, black and white; XXII, 224 S. 34 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 224
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 224 pages, 34 Illustrations, black and white; XXII, 224 S. 34 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834939432