Marken und Start-ups: Markenmanagement und Kommunikation bei Unternehmensgrundungen (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Marken und Start-ups: Markenmanagement und Kommunikation bei Unternehmensgrundungen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2019 ed.
Udgivelsesdato 26-04-2019
Første udgivelsesår 2019
Illustrationer 1 Illustrations, color; 52 Illustrations, black and white; VIII, 242 S. 53 Abb., 1 Abb. in Farbe.
Fagredaktør Christoph Kochhan, Thomas Konecke, Holger Schunk
Originalsprog Germany
Sideantal 242
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 242 pages, 1 Illustrations, color; 52 Illustrations, black and white; VIII, 242 S. 53 Abb., 1 Abb. i
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783658245856