Markenmanagement in der Motorradindustrie: Grundlagen, Trends, Erfolgsstrategien fuhr... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Markenmanagement in der Motorradindustrie: Grundlagen, Trends, Erfolgsstrategien fuhrender Hersteller

(Bog, Paperback / softback, Tysk)



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave Softcover Reprint of the Original 1st 2005 ed.
Udgivelsesdato 20-05-2012
Første udgivelsesår 2012
Illustrationer 244 Illustrations, black and white; 328 S. 244 Abb.
Fagredaktør Wolfgang Fischer, Georg Blenk, Manuela Eckstein
Originalsprog Germany
Sideantal 328
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 328 pages, 244 Illustrations, black and white; 328 S. 244 Abb.
Mål 244 x 170
ISBN-13 / EAN-13 9783322907202