Markentools II - New Brand Sprint: In 3 Stunden eine relevante Markenpositionierung e... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Markentools II - New Brand Sprint: In 3 Stunden eine relevante Markenpositionierung entwickeln

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Carsten Baumgarth, Dirk-Mario Boltz

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfattere Carsten Baumgarth, Dirk-Mario Boltz
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgivelsesdato 31-05-2025
Første udgivelsesår 2025
Serie essentials
Illustrationer 12 Illustrations, color; 7 Illustrations, black and white
Originalsprog Germany
Sideantal 56
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 56 pages, 12 Illustrations, color; 7 Illustrations, black and white
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658479350